Informació i atenció a la ciutadania

Núm.

92.001

Objectiu fonamental del servei

Carta de serveis: Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Oferir una gestió completa dels tràmits més habituals per a la ciutadania, tot simplificant i agilitzant la relació entre aquesta i l’Ajuntament mitjançant un servei ràpid, senzill i eficaç, i una atenció centralitzada que eviti desplaçaments innecessaris.

Prestacions servei

  • Oferir informació sobre els tràmits i serveis municipals.
  • Facilitar la tramitació a la ciutadania dels assumptes administratius d’àmbit municipal i d’altres administracions, sota els criteris de proximitat, eficàcia i eficiència en l'atenció a les persones.
     

Persones destinatàries

Ciutadania en general.

Requisits d'accés

  • Per a l'accés al servei, cap.
  • Per a cada tràmit gestionat des del servei, els que corresponguin segons el tràmit.
     

Documents a aportar

  • Per a l'accés al servei, cap.
  • Per a cada tràmit gestionat des del servei, els que corresponguin segons el tràmit.
     

Punts de prestació

Oficina d'Atenció CiutadanaCarrer de Roger de Flor, 2308320 - El MasnouTel. 93 557 17 77oac@elmasnou.catHorari
De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h.
Els dijous, també a la tarda, de 16 a 19 h (tancat quan s'escaigui en festiu o vigília de festiu).
Horari d'estiu (de l'1 al 31 d'agost), Setmana Santa i Nadal (dues setmanes): de dilluns a divendres de

Regidoria responsable

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 01-04-2021 15:40