Canals d'atenció de l'ORGT (Organisme Gestió Tributària)

D’acord amb l'estat d'alarma decretat pel govern de l'Estat, i en aplicació de les mesures excepcionals que ha adoptat la Diputació de Barcelona, davant la situació generada per l'evolució de la COVID-19 (coronavirus), i amb la finalitat de reduir al màxim la propagació de la infecció de la malaltia, les instal·lacions de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (oficines centrals i territorials i punts d'informació) romandran tancades.

L'atenció als i les contribuents es mantindrà a través dels següents canals:

TELEMÀTIC

A la pagina web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com  presentar escrits a traves del Registre Telemàtic.

També al web, es pot utilitzar un formulari per deixar anotat el vostre numero de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu.

A les adreces de correu electrònic  orgt.masnou@diba.cat  i orgt.atenciociutadana@diba.cat, des d'on es prestarà ajut per fer tots els tràmits.

TELEFÒNIC

Trucant directament a l’oficina mitjançant els telèfons  934 729 231 / 674 797 456

Trucant als telèfons call center 932 029 802 / 932 029 805

25/05/2020
Fins el 25/05/2030
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 04-06-2020 11:16