L’Ajuntament del Masnou disposa de 23 cartes de serveis redactades segons la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Les cartes de serveis són documents vinculats amb l'àmbit de gestió de qualitat i es concreten en la descripció de les principals línies de servei i els compromisos de qualitat de l'Ajuntament en relació a les persones usuàries del servei. Així mateix, detallen els mecanismes de contacte, la gestió de la qualitat, el retiment de comptes amb la ciutadania i la interacció de les persones usuàries amb els serveis.
Anualment, l’Ajuntament fa un seguiment dels objectius i compromisos de la carta de serveis i dels resultats assolits, així com una avaluació basada en aquests resultats, les consultes, les queixes i els suggeriments rebuts i els possibles estudis de satisfacció a persones usuàries del servei. També amb caràcter anual es fa una revisió de la carta de serveis per tal d’actualitzar-ne el seu contingut, quan s’escaigui.
En aquest apartat, trobareu les cartes de serveis vigents i les memòries d’avaluació emeses: