SUMEM SL, Empresa municipal

Canals d'atenció

Atenció telefònica

Consultes generals (de 9 a 14 h) 

678 16 63 73

Incidències amb parquímetres i zona regulada (de 9 a 13 h i de 17 a 20 h)

661 15 16 16

Aparcaments soterrats (24 h)

667 18 29 95

Atenció per WhatsApp

S’atenen missatges per WhatsApp en horari de 9:00 a 14:00, al telèfon 678 16 63 73

Atenció per correu electrònic

sumem@elmasnou.cat 

Atenció presencial

En horari de 9 a 14 h, a la nau de Manteniment de l'Ajuntament (Av. Maresme 5, 08320 El Masnou).

És recomanable demanar cita prèvia, per telèfon (678 16 63 73) o per correu electrònic (sumem@elmasnou.cat).

Empresa municipal

El Ple Municipal del 22 d'abril del 2021 va aprovar  la creació de l'empresa pública municipal SUMEM, SL (Serveis Urbans del Masnou Empresa Municipal, SL).

En una primera fase, s’ocupa de la gestió dels aparcaments municipals soterrats i de  l’estacionament regulat a la via pública). Més endavant, SUMEM podria assumir la gestió d’altres serveis municipals.

Per tal de gestionar els aparcaments, ha subrogat el personal que treballava amb l’empresa que tenia la concessió d’aquests serveis, Saba. 

El domicili de SUMEM queda ubicat a l’Ajuntament del Masnou (pg. de Prat de la Riba, 1), mentre que el centre de treball seran les dependències municipals de Manteniment, Serveis Municipals i Paisatge (avinguda del Maresme, 5).

L’Ajuntament és el soci únic de SUMEM. En el moment de posar-la en marxa, va destinar-hi 156.000 euros per dotar-la de capital i que comencés a funcionar. L’empresa estarà regida per dos òrgans. D’una banda, la Junta General, que es correspon amb el Ple municipal. Per tant, i tenint en compte que l’empresa és totalment municipal, la Junta General n’és el màxim òrgan decisori.

El segon òrgan que regirà l’empresa, però en l’àmbit executiu, és el Consell d’Administració, nomenat pel Ple municipal. El Consell d’Administració s’encarrega de l’administració, la gestió i la representació permanent. Consta de nou membres qualificats professionalment per dur a terme aquestes funcions. Com a remuneració, reben 120 euros per assistència efectiva al Consell d’Administració.

Membres del Consell d’Administració de SUMEM

Candela Calle Rodríguez
Carme Fernández i Saltor
Sílvia Folch i Sánchez
Manel Freixa Cortacans
Sílvia Gasca Bonafont
Arnau González Juncà
Artur Gual i Castellana
Jordi Matas i Claramunt
Ernest Suñé Nicolás

Procés selectiu: Auxiliar administratiu/tiva

Període per presentar candidatures: fins al 13 d'octubre del 2022.

Bases de la convocatòria

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 30-09-2022 10:40