En aquest taller s'explicarà, des d'un vessant molt pràctic, què és un aparador, quina missió té i com treballar-lo des d'un àmbit multisectorial i de comerç urbà.
Dins del programa "Impuls producte no quotidià i consolidació de la digitalització dels negocis", impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica, s'organitza aquest taller, que es realitzarà en tres sessions de dues hores els dies 29 d'octubre, i 7 i 12 de novembre. A banda, s'explicaran diferents tècniques i mètodes per a la seva elaboració, tot posant èmfasi en el comerç de proximitat amb pocs recursos.
Objectius: Capacitar l'alumnat per a l'elaboració d'un aparador per a qualsevol tipus de negoci. Conèixer materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors.
Continguts d'aprenentatge: Concepte, teoria i evolució de l'exposició visual a l'exterior. Metodologia i disseny en aparadorisme. Creació artística d'aparadors. Composició de diferents línies de producte.