Atenció Ciutadana


Imatge de l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Carrer de Roger de Flor, 23.Atenció Ciutadana és un servei integral d’atenció personalitzada per facilitar informació genèrica del municipi i de l'Ajuntament, així com per fer tràmits i gestions.

Es pot considerar la porta d'entrada a l'Ajuntament i als serveis i prestacions de l'administració pública. Ofereix, per tant, informació i orientació per tal que les persones puguin satisfer les seves necessitats i trobar solucinos a les seves demandes i problemes. També s'hi poden fer bona part dels tràmits que les persones vulguin o hagin de fer amb l'administració pública.

Oficina d'Atenció Ciutadana

L'OAC és la seu principal del Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament del Masnou.

Adreça: Carrer de Roger de Flor, 23. El Masnou (08320).

Adreça electrònica: oac@elmasnou.cat

Telèfon: 935 571 800

Horari: De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Els dijous, també a la tarda, de 16 a 19 h, excepte el mes d'agost ni els dijous que siguin festius o vigília de festiu. En aquests darrers casos, obrirà el dia hàbil immediatament anterior.

Entre altres serveis, aquesta seu allotja:

Agenda

Dm. 15
OCT
Renovació del DNI
Fins Dm.22/OCTRenovació del DNI
Cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (a partir del 15 d'octubre). Renovació al Casal de Can Malet (el 22 d'octubre).