Regidoria de Serveis Generals

Les competències i les tasques principals de la regidoria són:

  • Personal, estructura organitzativa i relacions laborals.
  • Atenció a la ciutadania.
  • Administració electrònica, modernització i simplificació administrativa.
  • Sistemes d'informació i processos.
  • Serveis jurídics i administratius.
  • Estadística i padró d'habitants.
  • Gestió del cementiri municipal i dels serveis funeraris.
  • Registre d'entitats i col·lectius municipal.
  • Contractació i compres.
  • Patrimoni municipal i processos relacionats.
  • Processos electorals, elecció Jutge de Pau i selecció de jurats populars.
  • Responsabilitat patrimonial.
  • Altres funcions legalment assignades a la secretaria general.

Temes relacionats

Responsable polític

Tècnics municipals

Secretari de l'ajuntament : Gustau Roca Priante

Oficines

Seu de la Regidoria de Serveis GeneralsPasseig Prat de la Riba, 108320 - El Masnou

Informació relacionada