Mulla't per l'esclerosi múltiple

El diumenge 6 de juliol s’organitza a tot Catalunya, gràcies a la Fundació per l’Esclerosi Múltiple, la campanya: “Mulla’t per l’esclerosi múltiple” que es du a terme per recaptar fons per la investigació i la millora de les condicions de vida de les persones que conviuen amb la malaltia.

L’Ajuntament del Masnou, junt amb la col·laboració del Club Nàutic del Masnou, es sumen un any més, a la iniciativa solidària Mulla’t per l’esclerosi múltiple. L'activitat està oberta a tothom i es durà a terme el diumenge 6 de juliol, de 10.30â?¯h a 14.00 al club Nàutic  

 

Programació jornada solidària 

10.30 Classe oberta de Zumba 

11.15 h Classe oberta d’Aiguagim  

12.00 h Salt solidari a la piscina! Mulla’t per l’esclerosi

I durant tota la jornada...

Metres solidaris. Qui vulgui podrà nedar els metres que consideri oportuns per a col·laborar amb la causa i participar de manera simbòlica. Al final de la jornada es sumaran tots els metres i s’informarà a tota la ciutadania.

 

Hi haurà una entrada solidària de  3 €

06/07/2025
Hora inici 10:00
Club Nàutic del Masnou

Enllaços

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-07-2025 12:50