Habitatge


Ajuts per a la rehabilitació d'habitatges

Línies d'ajuts

  • Actuacions generals
  • Interior d'habitatges
  • Suport a famílies
  • Informes tècnics

Termini per sol·licitar-los

Del 24 de juliol al 10 de setembre del 2023

Actuacions subvencionables

Les que s'hagin realitzat entre el 23 de juliol del 2022 i el 23 de juliol del 2023

Com es tramiten?

1. Per internet, clicant aquí .

2. Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Cal demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, clicant aquí, o trucant al número de telèfon 93 557 17 77.

Més informació

- Fullet informatiu

- Notícia (18-07-2023)

Vols sol·licitar un habitatge de protecció oficial?

Infografia - Com sol·licitar un Habitatge de Protecció Oficial

 

Al Masnou s'estan construint actualment dues promocions que sumen 107 habitatges protegits, a la plaça Nova de les Dones del Tèxtil i a la de l'U d'Octubre (on hi havia l'antiga caserna).

Ens els propers mesos s'aprovaran les bases dels concursos per adjudicar-los. N'hi haurà de venda i de lloguer. 

Totes les persones que vulguin sol·licitar un d'aquests habitatges han d'estar inscrites obligatòriament al Registre únic de sol·licitants d'HPO de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.

És un tràmit que pot trigar setmanes o mesos fins que s'accepta la inclusió d'una persona al registre. 

Per aquest motiu, es recomana que qui vulgui participar als concursos per a l'adjudicació dels habitatges protegits del Masnou s'inscrigui al registre únic amb la màxima celeritat possible. 

Si es volen aclarir dubtes o demanar suport, cal adreçar-se a l'Oficina Local d'Habitatge del Masnou.

Oficina Local d'Habitatge

L'atenció es fa a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).

Per a visita amb els tècnics, cal demanar cita prèvia.

  • Adreça:
    Plaça de la Igualtat, 1
    08320 El Masnou
  • Horari d'atenció al públic: matins de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h; dijous a la tarda, de 16 a 19 h. (A l'agost, l'OAC tanca a les tardes.)
  • Correu electrònic: habitatge@elmasnou.cat.

Servei públic

L'Oficina Local d'Habitatge del Masnou és un servei públic gratuït de l'Ajuntament del Masnou per gestionar temes d'habitatge, i informar i assessorar la ciutadania sobre aquestes qüestions.

I us dona un cop de mà pel que fa a:

  • Informació i assessorament general sobre habitatge
    Tota la informació necessària sobre temes relacionats amb l'habitatge: compra, lloguer, comunitat de propietaris...
  • Lloguer
    Mediació pública en el mercat de lloguer privat, mediació entre propietaris i llogaters. Tramitació i seguiment d'ajuts al lloguer.
  • Protecció oficial
    Tota la informació necessària sobre les promocions públiques, l'habitatge protegit, el Registre únic de sol·licitants i la tramitació d'ajuts a l'habitatge públic.
  • Rehabilitació i edificació
    Tramitació d'ajuts, informació sobre habitabilitat i tramitació de cèdules, i assessorament sobre els deures de manteniment d'habitatges i edificis.

 

Enllaços i documents informatius

  • Guies d'actuació, recursos i ajuts

  • Cercador d'oficines i serveis d'habitatge
    Cliqueu aquí per anar al cercador d'oficines i serveis d'habitatge a la província de Barcelona.
     
  • Pla local d'habitatge del Masnou
    Cliqueu aquí per veure el Pla local d'habitatge del Masnou.

Subvencions a l'habitatge de la Generalitat de Catalunya

- Ajuts per a majors de 65 anys.

- MITMA (subvenció per al pagament del lloguer 2022).

- Bo Jove (subvenció per al pagament del lloger 2022, per a persones d'entre 18 i 35 anys).

Pots acudir a l'Oficina Local d'Habitatge per rebre informació sobre com tramitar-les.

Web: Habitatge - Generalitat de Catalunya

Equipaments