Celebrem el Dia de la Poesia amb un recital poeticoteatral basat en poemes dels llibres El sol i les seves flors i Tot el que em cal ja ho duc a dins, de la poeta Rupi Kaur; a càrrec de Cristina Noguer
En una sala d’estar, una dona escriu i llegeix experiències, reflexions i vivències. Un viatge cap al seu interior que no deixarà indiferent a ningú. El passat, el present i el futur d’una vida marcada per la cerca d’una mateixa, ja que, com diu Rupi Kaur: “tot el que em cal, ja ho duc a dins”.
Qui és Rupi Kaur? És una poeta i il·lustradora canadenca d’origen indi. És popular per la utilització de lletres minúscules i les seves il·lustracions. Kaur treballa per transformar experiències de dolor i està compromesa amb temes com el feminisme, l’amor, la pèrdua, el trauma i la curació. La seva obra és dura i directa i colpidora, sense metàfores.
Sala de les Lletres, entrada lliure.