Agenda


En aquesta pàgina trobaràs activitats que es fan de manera puntual, en dies concrets o de curta durada (espectacles, festes, conferències...).

Si vols consultar les que tenen una llarga durada perquè es repeteixen de forma estable durant mesos o setmanes, com ara tallers o cursos amb sessions periòdiques, consulta l'Agenda d'activitats continuades clicant aquí.

Si vols consultar l'històric de l'agenda cliqueu aquí.

  Selecciona la categoria que vulguis consultar

Actes previstos per al dia : 13-10-2026

Si voleu proposar una activitat cliqueu aquí.

Dc. 02
SET
Matrícula viva al Centre Formació de Persones Adultes del Masnou (CFPAM), curs 2026-2027
Fins Dv.26/FebrerMatrícula viva al Centre Formació de Persones Adultes del Masnou (CFPAM), curs 2026-2027
Des de les 18:00 fins a 14:00
Centre de Formació de Persones Adultes del Masnou (CFPAM) C/ Itàlia, 50, 1a planta (Edifici Centre)
Qui ho organitza : CFPAM, Ajuntament del Masnou

Encara hi ha places!

Dv. 02
OCT
SEGIS VILARASAU.
Fins Dg.08/NovembreSEGIS VILARASAU. "Pintar és pintar sempre el mateix quadre".
Entrada gratuïta.
Des de les 19:00 fins a 14:00
Espai Casinet.
Ds. 10
OCT
Manga Km 0
Fins Dv.30/OctubreManga Km 0
Qui ho organitza : Biblioteca Joan Coromines

Exposició de Departament de Cultura i l’escola Joso

Dm. 13
OCT
'Conversa en Francès'
'Conversa en Francès'
Gratuït
Espai Veïnal del Cul d'Ocata, Paraguai 10
Qui ho organitza : Associació veïnal del Cul d'Ocata

Vols millorar el teu anglès de forma natural i conèixer gent nova?

Dm. 13
OCT
Imaginem un futur espai d'igualtat. Tallers oberts a la ciutadania per detectar necessitats, usos i propostes
Des de les 18:00 fins a 19:30
Qui ho organitza : Ajuntament del Masnou

L’Ajuntament del Masnou treballa en l’estudi de viabilitat i definició d’un futur Espai d’Igualtat, que pugui esdevenir un punt de referència per a les activitats, els serveis i els recursos vinculats a la igualtat de gènere, la diversitat sexual i de gènere i la igualtat efectiva entre dones i homes, i que pugui actuar també com a centre LGBTIQ+.

En aquest marc, durant els mesos d’octubre i novembre es proposen dos tallers oberts a la ciutadania per recollir necessitats, propostes i aportacions que ajudin a identificar els possibles usos, serveis i models de funcionament d’aquest futur espai, així com les necessitats dels diferents col·lectius i entitats del municipi.

Primera sessió. Definició dels usos.

Dedicada a la diagnosi , necessitats i recollida de propostes en relació amb els usos i serveis que hauria d’oferir l’espai. 

A càrrec de Col·lectiu Punt 6

Dia 13 d’octubre, a les 18.00 h

Lloc: segona planta de can malet

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 23-08-2024 09:58