Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 20 de febrer, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.
Es retransmetrà a través del canal de Yotube de l'Ajuntament del Masnou.
A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.
Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 20 de febrer, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.
I. Part resolutiva
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 23 de gener de 2025.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte de l'informe d'Intervenció d'avaluació de compliment d'objectius de la LO 2/2012 respecte al seguiment del quart trimestre del pressupost 2024 amb motiu de la seva remissió al Ministeri d’Hisenda.
4. Donar compte de l'informe sobre el compliment dels terminis previstos de pagament de les obligacions de l’Ajuntament del Masnou corresponent al quart trimestre de 2024 i càlcul del període mig de pagament.
5. Donar compte del Pla Anual del Control Financer exercici 2025 (PACF 2025).
6. Donar compte del Decret d'Alcaldia amb número 72 de data 15 de gener de 2025, d'aprovació de la Memòria anual 2024 del Sistema d'integritat institucional (SII) i Pla de Mesures antifrau.
7. Aprovar el Pla de mesures antifrau 2025-2027.
8. Contractació del subministrament en la modalitat d’arrendament de 63 equips d’impressió i de multifunció.
9. Aprovació compte justificatiu 2024 i dotació econòmica 2025 del Grup Municipal JUNTS PEL MASNOU.
10. Aprovació compte justificatiu 2024 i dotació econòmica 2025 del Grup Municipal PSC.
11. Aprovació de la relació 1/2025 de factures de reconeixement extrajudicial de crèdit.
12. Aprovar la delegació a favor de la Diputació de Barcelona de la competència de selecció per constituir una borsa supramunicipal de treball per cobrir necessitats de personal temporal, en la categoria de Tècnic/a Auxiliar de Biblioteques, pel sistema d’oposició.
13. Aprovació inicial del Pla Local d'Igualtat 2025-2029.
14. Aprovació de l'inici de l'expedient de la modificació de la memòria, l’establiment i el reglament del servei d'Escola de Música Municipal (EMUMM).
II. Part de control
15. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes de gener de 2025.
16. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes de gener de 2025.
17. Precs i preguntes.
18. Declaracions institucionals.