Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 21 de novembre, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.
Es retransmetrà a través del canal de Yotube de l'Ajuntament del Masnou.
A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.
Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 21 de novembre, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.
I. Part resolutiva:
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 17 d'octubre de 2024.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Donar compte del compliment de l'article 116 ter de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, sobre la remissió del cost efectiu dels serveis exercici 2023, al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
4. Donar compte de l'informe d'Intervenció d'avaluació de compliment d'objectius de la LO 2/2012 respecte al seguiment del tercer trimestre del pressupost 2024 amb motiu de la seva remissió al Ministeri d’Hisenda.
5. Aprovació inicial de l'expedient 23/2024 de modificació de crèdit en la modalitat de crèdit extraordinari.
6. Aprovació inicial del pressupost general de l'Ajuntament del Masnou per l'exercici 2025, bases d'execució i plantilla.
7. Aprovació de la relació de llocs de treball 2025.
8. Ratificació del Decret d'alcaldia 3.152, de 23 d'octubre de 2024, de nomenament del Consell de la Vila.
9. Aprovació de l'inici de l'expedient de l'establiment del servei públic municipal de sales de vetlla i sala de cerimònies multiconfessionals.
10. Aprovació de l'ampliació de capital SUMEM, SL.
11. Aprovació inicial de les bases reguladores específiques per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva per activitats que fomentin l'esport, l'acció social i comunitària i l'acció cultural i educativa.
12. Aprovació inicial de les bases reguladores de subvencions per a la realització d'activitats o projectes vinculats als ensenyaments artístics.
13. Aprovació de l’encàrrec de gestió del servei públic municipal d’abastament d’aigua potable a Serveis Urbans del Masnou, Empresa Municipal, SL (SUMEM).
14. Verificació del text refós de la modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana del Masnou en relació amb els usos compatibles en la zona industrial, clau 14a.
II. Part de control:
15. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes d'octubre de 2024.
16. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes d'octubre de 2024.
17. Precs i preguntes.
18. Declaracions institucionals.