El Ple d'octubre se celebra el dijous 19

Última revisió 19-10-2023 08:58
13/10/2023

Es convoca una sessió ordinària del Ple municipal el dijous 19 d'octubre, a les 19 hores, a la sala de sessions de l'Ajuntament.

Es retransmetrà a través del canal Yotube de l'Ajuntament del Masnou.

Audiència pública prèvia al Ple

A les 18.30 h tindrà lloc l'audiència pública prèvia al Ple, també de manera presencial i a la sala de sessions de l’Ajuntament.

Les persones que vulguin que l'audiència pública abordi algun assumpte poden sol·licitar-ho per diverses vies. La primera, telemàtica, a través del tràmit específic de la Seu Electrònica. També poden fer-ho presencialment, a l'OAC o a la llista que es posarà a disposició del públic a les 18 h del 20 de juliol, mitja hora abans de l'inici de l'Audiència.

Ordre del dia

La sessió ordinària del Ple del 19 d'octubre de 2023 es convoca amb l’ordre del dia següent:

I. Part resolutiva:
1. Aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari del 21 de setembre de 2023.
2. Informacions de l'Alcaldia.
3. Aprovació del reconeixement de filla adoptiva a la Rosa Toran a títol pòstum.
4. Donar compte del decret de fixació de les línies fonamentals del pressupost 2024 de l’Ajuntament del Masnou per trametre a través de l’Oficina Virtual de les Entitats Locals del Ministeri d’Hisenda, en compliment de l’article 27 de la LO 2/2012, de la Llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
5. Aprovació inicial de la modificació de les ordenances fiscals reguladores dels impostos, taxes, així com la imposició i ordenació de les ordenances fiscals reguladores de la taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situats en terrenys d’ús públic i indústries del carrer i ambulants i enregistrament de productes audiovisuals i de la taxa per l’ocupació de terrenys d’ús públic amb taules i cadires amb finalitat lucrativa, per al proper exercici de 2024.
6. Aprovar inicialment l'expedient número 17/2023, de modificació de crèdit sota la modalitat de crèdit extraordinari.
7. Declaració de comptabilitat de l'empleada 744.
8. Compatibilitat de l'assessora del Grup Municipal Fem Masnou.
9. Declaració de compatibilitat d'activitat privada a una regidora amb dedicació parcial.
10. Declaració de compatibilitat d'activitat privada a un tinent alcalde amb dedicació parcial.
11. Aprovació de l'increment retributiu del personal i de la modificació de la relació de llocs de treball.
12. Nomenament de representant municipal de l’Ajuntament del Masnou a l’Associació de Municipis i Entitats per a l’Aigua Pública (AMAP).
13. Resolució d’al·legacions sobre l’expedient de canvi de la forma de gestió del servei d’abastament d’aigua potable i retroacció de les actuacions per tal de constituir una nova Comissió d’Estudi.

II. Part de control:
14. Donar compte dels decrets d'Alcaldia i de les regidories delegades del mes de setembre de 2023.
15. Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local del mes de setembre de 2023.
16. Moció presentada pel Grup Municipal del PP en què sol·licita actuacions per a la millora del servei de transport urbà ofert per l'autobús de la línia C19.
17. Declaracions institucionals.
18. Precs i preguntes.

Sala de plens. Ajuntament del Masnou.
Sala de plens. Ajuntament del Masnou.