Un Comerç Amic s’identifica com a obert i proper. És un comerç on hi ha persones que ofereixen ajuda o suport davant d’una dificultat o problema que pugui ocórrer durant algun trajecte pel poble, que ofereixen atenció i col·laboració si és necessari i forma part d’una xarxa de suport que vetlla per la seguretat dels infants i altres col·lectius en situació de vulnerabilitat al municipi, de manera que es crea un entorn més acollidor per a tothom. Aquesta és una proposta del Projecte educatiu del Masnou (PEM).
El bon tracte: com ens relacionem? Jornada comunitària oberta a la ciutadania emmarcada en el projecte El Masnou Coeduca, una iniciativa que promou la incorporació transversal de la coeducació als centres educatius. Programa: 10.00 h Aprenentatge col·lectiu en coeducació. Compartim experiències, reflexions i recursos. 11. 30 h Pausa esmorzar. 12. 00 h Tallers simultanis per cuidar-nos i fomentar les relacions de bon tracte i les cures als grups i a la seva diversitat.
Un espai de trobada per compartir i visibilitzar pràctiques educatives en igualtat de gènere i reforçar la mirada coeducadora amb tota la comunitat..
Trobada del Grup Impulsor del Projecte Educatiu del Masnou
Acció emmarcada dins del cicle: "Vida Extra. Cicle de xerrades, tallers i propostes pel benestar digital" Pojecte Educatiu del Masnou (PEM) Acollida infantil disponible omplint el següent formulari: https://form.jotform.com/250354702556051
L'11 de juny a les 18h, els jardins dels Paï sos Catalans s'ompliran de música, talent i bon rotllo amb l'EMUMM Fest! Enguany, el concert dels conjunts de l'escola comptarà amb una convidada de luxe: la Judit Neddermann! Aquest any tornarem a gaudir del concurs de pastissos, t'hi animes a participar?? Vine, canta, balla... a l'EMUMM Fest!
"Parla’m de tu" és un programa intercultural que el CFPAM va iniciar el curs 2021-2022, en col·laboració amb l’Associació UNESCO del Masnou. Aquest programa es va concebre per propiciar l’acostament a l’alumnat nouvingut a partir del coneixement i el reconeixement de les seves pròpies cultures. L’edició d’enguany la dediquem al Brasil. La conferència "El Brasil, país del futur, avui" serà a càrrec de Flavio Carvalho, sociòleg, escriptor, professor de portuguès i exconsultor de la UNESCO, l’OIM i FAO/ONU. També comptarem amb la participació de l'alumnat d'origen brasiler del CFPAM: Maria Josete Da Silva, Artur Freitas Do Carmo, Henny Frida Leal Frantz i Cleuza Santos Tosta.
Acció emmarcada dins del cicle: "Vida Extra. Cicle de xerrades, tallers i propostes pel benestar digital" Pojecte Educatiu del Masnou (PEM) Acollida infantil disponible omplint el següent formulari: https://form.jotform.com/250354702556051
Trobada del Grup Impulsor del Projecte Educatiu del Masnou