Renfe ha informat que, amb motiu de les obres que Adif està executant a l’entorn de la futura estació de La Sagrera, el servei ferroviari de les línies R1 i RG1 de Rodalies de Catalunya -que fan parada a les estacions del Masnou i d’Ocata- es modificarà des del dissabte 3 fins al diumenge 11 de gener de 2026 (ambdós inclosos).
A causa de la complexitat dels treballs, que es desenvolupen directament sobre la infraestructura ferroviària, caldrà interrompre la circulació dels trens de Rodalies entre les parades de les poblacions de Badalona i L'Hospitalet. Així docns, del 3 a l’11 de gener de 2026, es mantindrà el servei ferroviari entre Badalona i Blanes/Maçanet per l’R1 i entre Badalona i Portbou per la línia RG1. Per la resta del recorregut els viatgers disposaran d’aquestes alternatives:
Durant aquests dies, per utilitzar els serveis alternatius de Metro, bus o tramvia caldrà demanar un bitllet de bescanvi a l’estació d’origen presentant el títol de transport de Rodalies de Catalunya.
Informació i atenció al client
rodalies.gencat.cat i renfe.com
Telèfon d’informació 900 41 00 41
Apps de Rodalies de Catalunya i Adif en tu móvil
Canal de WhatsApp de Rodalies
Xarxes socials @rodalies, @renfe i @infoadif