Recta final de les obres al passeig de Romà Fabra amb els treballs d'asfaltatge del 15 al 18 de juny

Última revisió 11-06-2026 09:48
11/06/2026

Al llarg d’aquestes quatre jornades, diverses cruïlles es veuran afectades per talls temporals de trànsit

La setmana vinent, les obres de renovació del passeig de Romà Fabra entren en la fase final, amb l’execució dels treballs d’asfaltatge, que comportaran afectacions al trànsit i a la mobilitat de l’entorn entre els dies 15 i 18 de juny.

Els treballs s’iniciaran el dilluns 15 de juny amb el fresatge de tot el paviment del passeig, començant a la cruïlla amb el carrer de Sant Miquel i avançant progressivament en direcció ascendent. Durant aquesta jornada es produiran talls temporals a les diferents cruïlles a mesura que avanci la maquinària. Quan els treballs arribin a l’altura del carrer d’Itàlia, aquest vial quedarà tallat fins al final de la jornada. Tot i això, a partir de les 19 h i durant la nit del dilluns totes les cruïlles tornaran a quedar obertes a la circulació.

A més, el tram del passeig de Romà Fabra situat davant de l’Escola Ocata, entre els carrers Lluís Millet i Frederic Bosch, invertirà temporalment el sentit de circulació des de les 8 h de dilluns fins a les 11 h de dimarts, aproximadament, per facilitar l’accés als guals de la zona afectats pels treballs.

L’endemà, el dimarts 16 de juny, es duran a terme les tasques de reompliment de les cruïlles que ho requereixin i s’iniciarà l’estesa del nou asfalt, també des del carrer de Sant Miquel cap amunt. Els carrers de Sant Miquel i Navarra seran els primers de quedar afectats a partir de les 8 h del matí. Durant la jornada es mantindran tancades simultàniament les dues cruïlles per facilitar l’asfaltatge dels diferents trams, i es garantirà que no coincideixin tallats dos carrers amb el mateix sentit de circulació.

Els treballs d’estesa continuaran el dimecres 17 de juny fins a arribar al carrer de Josep Pujadas Truch. Com en les jornades anteriors, les actuacions finalitzaran aproximadament a les 19 h i durant la nit totes les cruïlles quedaran obertes.

L’obra acabarà el dijous 18 de juny amb la pintura de la senyalització horitzontal. Durant l’execució dels treballs, les cruïlles s’aniran tancant temporalment per permetre la pintura dels passos de vianants i garantir el temps necessari d’assecat.

La previsió és que al final de la jornada del dijous 18 de juny el passeig de Romà Fabra quedarà completament asfaltat, senyalitzat i amb tots els carrers oberts novament al trànsit.